TFW Kerava avaa ovensa 1.6.2020

TFW Kerava etenee hallitusten suositusten mukaisesti ja hakee myös tasapainoa hallituksen strategian mukaisesti. Seuraamme aktiivisesti tilannetta ja olemme valmiina nopeisiin muutoksiin.

TFW-perusteet alkaa 1.6.2020

Perusteet on 4 viikon intensiivivalmennus, jonka aikana opit voimaharjoittelun perusteet ja pääset kokemaan Training for Warriors –harjoittelun hyödyt käytännössä. Valmennus sopii hyvin myös aloittelijoille ja huonokuntoisille.

Kurssi sisältää yhden TFW Perusteet -tunnin sekä kaksi Hurrikaani/Circuit -tuntia viikossa.

Valmennuksessa opitaan tehokkaan voimaharjoittelun perusliikkeiden turvalliset suoritustekniikat. Lisäksi energinen asenne ja kannustava ilmapiiri tulevat sinulle tutuiksi.

TFW-perusteet antaa sinulle loistavat startin kokonaisvaltaiseen terveyteen ja parempaan arkeen. Muutos alkaa tästä. Ilmoittaudu mukaan nyt, sillä paikkoja on rajoitetusti.

Varaa paikkasi

Lue huolellisesti ohjeet harjoittelusta

HYGIENIAOHJEISTUS
Harjoitustiloissa suoritetaan päivittäinen siivous ja säännöllinen tuuletus.
Harjoitustiloja siivotaan myös harjoitusten välissä.
Kosketuspinnat (mm. oven kahvat) desinfioidaan säännöllisesti.
Yhteisiä pukeutumis- ja suihkutiloja ei suositella käytettäväksi.

HARJOITUKSET
Harjoitusajat on porrastettu, näin ei tule liikaa harjoittelijoita samaan aikaan salille.
Pyritään harjoittelemaan vain yhden parin kanssa, ei tehdä vaihtoja.

HENKILÖKOHTAINEN HYGIENIA
Salille saa tulla vain täysin terveenä. Jos on vähäisiäkin flunssan oireita, niin jää kotiin.
Muista hyvä käsihygienia. Pese kädet ennen harjoitusta ja treenin jälkeen.
Jokaisen harrastajan tulee kiinnittää erityistä huomiota hygieniaansa.
Huolehdi myös harjoitusvälineiden puhtaudesta ja siisteydestä.

Jokaisen salille tulijan on leimattava itsensä sisään omalla lätkällään. Tällä varmistamme mahdollisen tartunnan sattuessa tartuntaketjun jäljittämisen mahdollisuuden.

Kaksi kuukautta karanteenia on jo merkittävä aika liikunnan vähenemiseen ja sekin vaikuttaa monella tavalla terveyteen. Pidetään mielessä liikunnan ja harjoittelun positiivisia vaikutuksia. Liikunnan tiedetään vaikuttavan positiivisesti elimistön puolustusjärjestelmän toimintaan. Liikunta lievittää stressiä ja tuo iloa elämään. Liikunta ennaltaehkäisee monia terveysongelmia ja saa sinut nukkumaan paremmin.